Najnowsze

Napisz do nas

Jeśli chcesz by portal opublikował Twój tekst, skontaktuj się z redakcją.

Email
zachod24@zachod.pl

Telefon
+48 68 455 55 05

Adres
Kukułcza 1
Zielona Góra

Media społecznościowe

Polak kpi z Polaków

Nie od dziś wiadomo, że marszałek województwa jest mistrzynią autopromocji. Wykorzysta każdą, nawet najmniejszą okazję do lokowania swojego nazwiska i wizerunku.

Do perfekcji opanowała również przyswajanie w tym celu środków publicznych. Bilbordy z jej zdjęciem zapraszały już na forum gospodarcze, a ostatnio na konferencję poświęconą 15. latom członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To, że kampanie reklamowe dziwnie zbiegały i zbiegają się z kampaniami wyborczymi jest oczywiście czystym przypadkiem.

Wszystko odbywa się „zgodnie z prawem”, bo przecież Elżbieta Anna Polak jest lubuskim spiritus movens i nic w naszym regionie bez jej udziału odbyć się nie może. Jest najlepszą reklamą „american dream” realizowanego tu i teraz na Ziemi Lubuskiej.

Wygląda jednak na to, że marszałek przelicytowała z autolansem, a podporządkowanie unijnej dotacji własnym propagandowym celom, właśnie ujrzało światło dzienne.

Ponad dziesięć dni od wydarzenia #lubuskiechallenge na ekranie reklamowym w centrum Zielonej Góry, nadal wyświetlana jest reklama, zadowolonej z siebie Pani Eli, zapraszającej do wzięcia udziału w unijnej konferencji.

Pal sześć gdyby chodziło o przeterminowane papierowe bilbordy, ale slajd z power pointa, który można wyłączyć jednym kliknięciem myszki, to już przesada.

 

Komentuj odpowiedzialnie! Odnoś się do treści publikacji, nie obrażaj rozmówców, nie używaj słów niecenzuralnych. Redakcja portalu zastrzega sobie prawo do moderacji komentarzy naruszających te zasady. Administratorem Twoich komentarzy jest Facebook, który może stosować do nich także "Zasady Społeczności Facebooka".

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, komentarze zawierające linki nie są publikowane.


Skomentuj przez Facebooka
You don't have permission to register